می رم

برای دل خودم وقتی که تنهام

دارم می رم

می رمو برنگردم

دیدار اخر باز من از تو

توبه کردم

دارم می رم

می رم ولی با یک تفاوت

وقتی امدم کنارت

دلم پاک و بی ریا بود

اما حالا باقلبی شکسته با تو وداع می کنم

گله هم از تو ندارم حلالت کردم

فقط جان هر کی را دوست داری

با دل کسی بازی نکن

دل یک دختر

بازیچه نیست وقتی ترک بردارد

دیگر خوب نمی شود

این را هم بدانی بد نیست

 خوب بودن سخت نبود می توانستی خوب باشی

 

 



نظرات شما عزیزان:

reyhaneh
ساعت12:40---6 تير 1394
سلام . وااای وبت عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خویه . موفق باشی . به من هم سری بزن خوشحال میشم
پاسخ: بازم سربزن ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ شنبه 6 تير 1394 ساعت 1:25 نویسنده sana پردیس |